Anglia – Szkocja – Holandia (IV 2016)

W dniach od 2 do 8 kwietnia 2016 roku odbyła się wycieczka do AngliiSzkocji i Holandii.
Pierwszego dnia zwiedziliśmy Londyn, m.in.: muzeum figur woskowych Madame Tussand, London Eye, Most Westminsterski, Opactwo Westminsterskie, Downing Street oraz Muzeum Historii Naturalnej. Drugiego dnia ponownie odkryliśmy piękno Londynu, zwiedzając twierdzę Tower of London oraz podziwiając most Tower Bridge a także City i Oxford Street.

Trzeciego dnia wyruszyliśmy do Szkocji, po drodze zwiedzając rzymskie miasto York. Kolejny dzień rozpoczęliśmy od zwiedzania Edynburga, gdzie zobaczyliśmy zamek w Edynburgu i spacerowaliśmy po średniowiecznej Royal Mile.

Po południu udaliśmy się przeprawą promową do Amsterdamu. Po 17 godzinnym rejsie i nocy w kajutach rozpoczęliśmy zwiedzanie przepięknego Amsterdamu. Zobaczyliśmy m.in. Rijksmuseum, targ kwiztony na kanale Singel, a także odbyliśmy spacer po starym mieście i rejs po kanałach. Wieczorem wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.
Wyjazd uważamy za wyjątkowo udany.