Francja – Hiszpania – Włochy (V-VI 2017)

Wyjazd językowo-turystyczny

Kolejna wspaniała przygoda już za nami, jedenaście dni pełnych niezapomnianych wrażeń, nowych doświadczeń oraz przyjaźni.

Podczas wyjazdu mieliśmy okazję odkrywać uroki Paryża, spędzając dwa dni w tym niezwykłym mieście. Stolica Francji zachwyciła nas widokami z wieży Eiffla oraz niepowtarzalną atmosferą zabytkowego cmentarza Pere Lachaise. Podziwialiśmy zbiory słynnego Luwru, bazylikę Sacre Coeur oraz Katedrę Notre Dame. Spacerowaliśmy wzdłuż Sekwany oraz po Polach Elizejskich.

Równie niezapomniane chwile przeżyliśmy w naszym docelowym mieście L’Estartit, na urokliwym wybrzeżu Costa Brava w Hiszpanii. W Barcelonie podążaliśmy śladami Gaudiego, odwiedzając Park Guel, podziwialiśmy niezwykłą Katedrę Sagrada Familia oraz spacerowaliśmy słynną Aleją La Rambla. Duże wrażenie wywarła niewątpliwie wizyta na stadionie FC Barcelona Camp Nou. Podczas pobytu na Costa Brava odwiedziliśmy również klasztor benedyktyński Montserrat oraz oryginalne Muzeum Salvadora Dali w Figueres. Niekłamany zachwyt wzbudziła Girona – miasto z jedną najlepiej zachowanych średniowiecznych starówek w Hiszpanii oraz słynną Katedrą, jak również Tossa de Mar – piękna nadmorska miejscowość z urokliwą plażą i górującym nad nią zamkiem.

Kolejnym punktem wyjazdu było słynne miasto Saint-Tropez na Lazurowym Wybrzeżu oraz Mediolan ze swoimi niezwykłymi zabytkami.

Podczas naszej podróży nie zabrakło również dobrego humoru, muzyki oraz zabawy.

Był też czas na szlifowanie umiejętności językowych w kontaktach z niezwykle przyjaznymi mieszkańcami Południa Europy, jak również czas na odpoczynek na słonecznych plażach Costa Brava.

To niezapomniana wyprawa nie tylko ze względu na niezwykłe miejsca, ale przede wszystkim z powodu cudownej atmosfery, która panowała podczas całego wyjazdu.